2015 porinat

Kaikkea pursitoiminttaan liittyvää porinaa
Timo Vierimaa
Viestit: 309
Liittynyt: 28 Joulu 2011 13:59
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: 2015 porinat

Viesti Kirjoittaja Timo Vierimaa »

Hienoa

Että Raahessa saatiin kausi alkuun. Joonan lento oli päivitetty OLC:hen ja Kimmo oli koelentänyt Pikin, muista en vielä tiedä.
Katsotaan tuo tuleva viikonloppu, josko sitä pääsisi itsekkin lentämään.

Kasasin Raspberry:llä härvelin, joka näyttää Flarmin lähettämää tietoa tälle sivulle ----> http://live.glidernet.org/#c=58.80295,3 ... h&s=1&l=ar
Pitää vielä tehdä kunnon antenni, niin saa tuon kantaman paljon suuremmaksi.

-Timo-
Timo Vierimaa
Viestit: 309
Liittynyt: 28 Joulu 2011 13:59
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: 2015 porinat

Viesti Kirjoittaja Timo Vierimaa »

Hep

Näyttää tuo huominen lauantai ennusteen mukaan aika sateiselta :-(
Mutta minulla ja Oipalla on suunnitelmissa mennä EFHP:lle, huomenna vähän myöhemmin, niin että laitamme meidän kaluston lentokuntoon pyhää varten.
Toivotaan että pyhänä saadaa lennettyä ainakin koelennot :-)

Haapavedellä järjestetään myös ns. ilmailupäivä tulevana sunnuntaina.

-Timo-
Timo Vierimaa
Viestit: 309
Liittynyt: 28 Joulu 2011 13:59
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: 2015 porinat

Viesti Kirjoittaja Timo Vierimaa »

No niin

Nyt laitoin testin päälle tähän osoiteeseen
http://oh805.com/halli.php

Mikäli tämä osoittautuu toimivaksi, niin siirrän tuon twitterin näkymään etusivulle.
Ainakin tuohon on helppo ja nopea luoda lyhyitä "ilmoituksia"

-Timo-
Sauli Hinkula
Viestit: 18
Liittynyt: 03 Joulu 2014 11:10

Re: 2015 porinat

Viesti Kirjoittaja Sauli Hinkula »

Pursikausi tuli minunkin osalta avattua hieman aikaisemmin kuin viimevuonna. Eli kaksi mäenlaskua viime sunnuntaina. Kolmen viikon päästä alkaa kesäloma. Jospa sitten eksyisi Haapavedelle joku päivä. 8)
Timo Vierimaa
Viestit: 309
Liittynyt: 28 Joulu 2011 13:59
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: 2015 porinat

Viesti Kirjoittaja Timo Vierimaa »

Hep

Hyvä Sauli siitä se lähti :-)
Tänään porukka lensi kolmen PIK20:sen voimin Haapavedellä. Mane, Oippa ja Kimmo kävivät kunnon keikat ja siitä hatun nosto koko poppoolle.
Lennot on nähtävissä OCL:n sivuilta, tai ainakin kovasti niitä sinne pyritään laittamaan :-)

Keli oli nostojen puolesta hyvää, mutta kova tuuli vähän häiritsi tai toisin sanoen teki lentämisestä vähän haastavampaa.

Ei muuta kuin suuremmalla porukalla vain lentämään ;-) tuonne EFHP:n suuntaan.

-Timo-
Timo Vierimaa
Viestit: 309
Liittynyt: 28 Joulu 2011 13:59
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: 2015 porinat

Viesti Kirjoittaja Timo Vierimaa »

Hep

Nyt Twitteri näkyy myös etusivulla 8)

Vähän tulevaa->> Lauantaina Kimmolla tuntui olevan suunnitelmissa pyörähtää EFHP:llä.
Minulla menee tuo päivä muissa merkeissä, mutta mikäli sää pysyy kuivana (eli ei sada) niin sitten pyhänä lentämään :-) tuonne Haapaveden suuntaan.

-Timo-
Joona Virpi
Viestit: 33
Liittynyt: 22 Syys 2013 21:48

Re: 2015 porinat

Viesti Kirjoittaja Joona Virpi »

Mikä junnun tilanne on?
Kimmo Kärkinen
Viestit: 41
Liittynyt: 28 Joulu 2011 21:29

Re: 2015 porinat

Viesti Kirjoittaja Kimmo Kärkinen »

Moro.

Junnu on vielä purettuna parakissa, mutta sehän voidaan kasata joku ilta tuossa ens viikolla. Hinauksia varmaan saa järjesteltyä viikolla iltaisinkin. Haapavedelle en pääse tänäviikonloppuna, mutta ens viikonloppuna varmaankin olen sitten koko viikonlopun, jos mitään mullistavaa ei tapahdu.
Bad whisky is better than vine
Joona Virpi
Viestit: 33
Liittynyt: 22 Syys 2013 21:48

Re: 2015 porinat

Viesti Kirjoittaja Joona Virpi »

Junnuhan kannattaa sirtää haapavedelle kun raimo puhu että leivo ei ole lentokelpoinen ja menee aikaa ennen kuin se saadaankaan lentämään. Minä oisin ainakin innokas lentämään haapaveellä 8)
Timo Vierimaa
Viestit: 309
Liittynyt: 28 Joulu 2011 13:59
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: 2015 porinat

Viesti Kirjoittaja Timo Vierimaa »

Hep Joona ja muu porukka.

Kyllä Junnu viedään Haapavedelle, todennäköisesti jo tulevaksi viikonlopuksi. Junnulla pääsee lentämään noin reilun tunnin päästä siitä kun se kasataan.
Minä otan ylös muutaman luvun, ennen koelentoa ja sitten se on valmis kovaan lentoon :P

Tänään minun päivä menee juhliessa valmistuneita ja huominen keli näyttää :cry: .Onneksi nuo ennusteet voivat pettää.

Käykäähän katsomassa flarmitutkaa Hyvinkäällä porukka jo aloitti lennot. Samoin tuo Xcoarin lähettämä paikkatieto on mielenkiintoista katsottavaa, mikäli ei itse pääse lentämään.
Molempiin lyötyy linkki tuolta 805 sivun valikosta.

-Timo-
Vastaa Viestiin