Purjekone Huollot 2012

Kaikkea pursitoiminttaan liittyvää porinaa
Kimmo Kärkinen
Viestit: 41
Liittynyt: 28 Joulu 2011 21:29

Purjekone Huollot 2012

Viesti Kirjoittaja Kimmo Kärkinen »

Moro.

Milloinka olis porukalla innostusta alkaa huoltamaan purjekoneita. Itsellä ei tuo ensiviikonloppu vielä sovi mutta sitten seuraavana voisi jo alkaa katselemaan huoltohommia jos sinne muitakin olis tulossa.

Junioriinhan ei paljon ole ainakaan siivissä tekemistä ja rungossakaan ei paljoa ole. Kaikkiin koneisiin pitää ne akkuliittimet minun vaihtaa ja Junioriin olen luvannut laittaa loggerisysteemit valmiiksi.

-Kimmo-
Bad whisky is better than vine
Timo Vierimaa
Viestit: 309
Liittynyt: 28 Joulu 2011 13:59
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: Purjekone Huollot 2012

Viesti Kirjoittaja Timo Vierimaa »

koikkis kirjoitti:Moro.

Milloinka olis porukalla innostusta alkaa huoltamaan purjekoneita. Itsellä ei tuo ensiviikonloppu vielä sovi mutta sitten seuraavana voisi jo alkaa katselemaan huoltohommia jos sinne muitakin olis tulossa.

Junioriinhan ei paljon ole ainakaan siivissä tekemistä ja rungossakaan ei paljoa ole. Kaikkiin koneisiin pitää ne akkuliittimet minun vaihtaa ja Junioriin olen luvannut laittaa loggerisysteemit valmiiksi.

-Kimmo-
Hep

Minulle tuo 9-viikon lauantai sopisi oikein hyvin. Katsotaan keli tuossa lähempänä, lähinnä ettei satu aivan mahdottomia pakkasia jne.

Työlistat ovat jo valmiina, palataan tarkemmin juttuun lähempänä

Terv. Timo

ps. Oippa, Pekka ja Sakke myös mukaan niin johan homma etenee :-)
Timo Vierimaa
Viestit: 309
Liittynyt: 28 Joulu 2011 13:59
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Hep

Viesti Kirjoittaja Timo Vierimaa »

No niin

Huomenna 3.3.2012 kello 12:00
Aloitellaan Junnun huoltoja.

-Timo-
Timo Vierimaa
Viestit: 309
Liittynyt: 28 Joulu 2011 13:59
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: Hep

Viesti Kirjoittaja Timo Vierimaa »

ttv kirjoitti:No niin

Huomenna 3.3.2012 kello 12:00
Aloitellaan Junnun huoltoja.

-Timo-
Jep ja huomenna 11.03.2012 jatketaan pursihuoltoja. Me aloittelemme siinä kello 10:00 tienoilla.

-Timo-
Timo Vierimaa
Viestit: 309
Liittynyt: 28 Joulu 2011 13:59
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Keskiviikkona

Viesti Kirjoittaja Timo Vierimaa »

Hep taas

Ke 4.4.2012 jos kelit suo niin tehdään junnuun vielä viimeiset mittaukset. ennen koelentoa joka lennetään 6.4 tai sen jälkeen.
Junnun vakuutuksethan astuvat voimaan 6.4.2012 ja päättyvät 5.10.2012, joten koelennon jälkeen ei muuta kuin lentämään.

Puhku laitetaan valmiiksi vappuna jne. Tätä ennen kumpikin kone katsastetaan Markon toimesta.
Ompa tässä vielä punnitukset ennen vappua, joten pikku puuhaa piisaa.

-Timo-

ps. Kimmo on tehnyt ns. sähköt uusiksi junnun, samalla asennettiin pda ja volkslogger. Joten nyt pääse helposti analysoimaan missä käytiin jne.
Timo Vierimaa
Viestit: 309
Liittynyt: 28 Joulu 2011 13:59
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Junnun ja höyryn katsastus

Viesti Kirjoittaja Timo Vierimaa »

Hep

Sunnuntaina 29.04-12 kello 09:00 Marko aloittelee tarkastamaan Junnun ja Höyryn.
Toivottavasti nämä kelit pikkuhiljaa muuttuvat parempaan suuntaan, niin pääsee pursikoneillakin lentämään.

-Timo-
Timo Vierimaa
Viestit: 309
Liittynyt: 28 Joulu 2011 13:59
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

No joo

Viesti Kirjoittaja Timo Vierimaa »

Nyt

Kerhon pursikoneilla on ARC:t voimassa ja Puhkun sekä Höyryn lentovakuutukset alkavat 1.5.2012. Nyt ei muuta kuin lentämään.

-Timo-

Puhku kiiltää niin kuin .... Saken, Oipan Kimmon toimesta, olin siellä jaloissa pyörimässä minäkin ;-)
Vastaa Viestiin